sobota, 23 czerwca 2012

witam po długiej przerwie !

Siemasz:*
Przepraszam oczywiście, że nie pisałam przez tak długi okres czasu. Jednak uprzedzałam, że teraz czeka mnie dużo nauki, wyciąganie ocen itd. Najważniejsze jest to, że się udało. Temat szkoły został już zakończony. Teraz czekam tylko na rozdanie świadectw^^. W przyszłym tygodniu 4 dni wolnych lekcji i wakacje ! Wreszcie ! Ten rok był naprawdę ciężki, ale myślę, że dałam sobie radę. Tymczasem wczoraj wybrałam się z Martą do miasta po prezent dla Juli, która robi dziś urodziny. Wszystkiego najlepszego kochanie:*. Mam nadzieję, że pogoda się utrzyma.
Niedługo podjedzie po mnie Martyna, czas się szykować ! :)


Coś lekkiego ;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają