sobota, 9 czerwca 2012

inni, ale tacy sami

Siemasz:*
Dziś chyba przez przypadek zdarzyło mi się wcześniej wstać. Od rana w telewizji trąbią o wczorajszym meczu z Grecją. Nic nie da się obejrzeć. Przedwczoraj oglądałam fajny film na komputerze. Wybór padł (trochę niestosownie do poru roku) na "Listy do M.". Obejrzałam w całości i jestem zadowolona^^. Bardzo mi się podobało :). Dziś w planach mam zobaczyć "I że Cię nie opuszczę". 
A wracając do tytułu notki.. Często przeglądam różne blogi. Te polskie, ale zagraniczne też. Wiele osób z mojej szkoły też je prowadzi, więc czasem zaglądam na ich strony. I bardzo często okazuje się, że ludzie mimo różnych charakterów, zainteresowań są do siebie bardzo podobni. Wiele osób umieszcza w internecie notki w rodzaju "Ja nigdy nie zapalę, czy nigdy nie spróbuję używki". Namawia nas do rzucenia, bo to dla naszego zdrowia. Ja też tak myślę. I te wypowiedzi oznaczają, że wśród nas są ludzie mądrzy, którzy chcą coś osiągnąć. I akurat tu opisuję poglądy, ale to hasło dotyczy też ludzi chorych czy niepełnosprawnych. 


A tu macie książkę, która idealnie pasuje do tej notki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają