wtorek, 5 czerwca 2012

każdy ma prawo wyboru

Siemano:*
Wczoraj miałam zamiar dodać post, który planowałam już od kilku dni. Jednak jego termin przesunął się na dzisiaj.Trochę się go obawiam, no ale cóż. Tytuł mówi "masz prawo wyboru..", a ja dodam jeszcze, że religii. Hmm..to dość trudny i dla niektórych osób drażliwy temat. Za dużo nie mam zamiaru pisać. Chciałam tylko wyjaśnić, że każda osoba wierząca lub niewierząca na tym świecie ma prawo uważać tak jak uważa. Są różne rodzaje wyznań. Ja nie jestem zagorzałą chrześcijanką, jak nakazuje moja religia. Do mnie raczej pasuje określenie "słaby agnostyk" http://pl.wikipedia.org/wiki/Agnostycyzm <- tu można się dowiedzieć więcej na ten temat. Według mnie to całe mówienie na lekcjach, że Bóg jest najważniejszy, najlepszy, najukochańszy, najwspanialszy, dobroduszny jest niepotrzebne. Po co kogoś zmuszać ? Pani tłumaczyła nam warunki modlitwy. "Modlić się w ukryciu, nie na pokaz". No OK. Tylko po co za chwilę dodawać, że trzeba koniecznie chodzić do Kościoła i Bóg powinien być dla nas najważniejszy. Dla mnie wartością najważniejszą jest rodzina, zdrowie, przyjaźń. I tak będzie zawsze. Albo uważam, że krytykowanie kogoś tylko ze względu na wyznawaną religię jest beznadziejne. Każdy ma prawo wyboru.
P.S. Przepraszam jeśli kogoś uraziłam tym wpisem. Ta opinia jest moja i ja nikogo nie zmuszam do niczego. Po prostu tak myślę :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają