niedziela, 10 czerwca 2012

pada i pada

Hej:*
Moje plany dotyczące roweru rozpłynęły się wraz z pierwszymi kroplami deszczu. Grr..znów pada -,-. Co chwilę przestaje i znów zaczyna kropić deszcz. Trudno posiedzę w domu i rozpocznę serie hitów kinowych na moim komputerze. 
Mówiłam Wam już o nowej klawiaturze ? Jeśli nie to teraz o tym piszę^^. Jest świetna. Plaska, ale bardzo wygodnie się na niej pisze :).


A tu macie fajne klawiatury, które zauważyłam w internecie^^






 Bardzo nowoczesna klawiatura :o


 na podeszwie od buta :o


i na torbie :o :)


1 komentarz:

  1. U mnie to samo wybrałam się z mama na małe opalanie wczoraj gdy doszłyśmy nad rzeczkę zaczęło lać, a dziś to samo

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają