czwartek, 7 czerwca 2012

miły początek długiego weekendu

Siemasz:*
Wczoraj nie napisałam, ponieważ po szkole wybrałam się z dziewczynami na miasto. To z nimi spędziłam większość wczorajszego dnia. Potem pomaszerowałam do babci. Następnie wróciłam do domu i obejrzałam finał "You can dance"^^ Wygrał Brian. Szczerze, to akurat w tej edycji kibicowałam i jemu i Ani. Według mnie obydwoje są świetnymi tancerzami ;). Dziś chyba wybierzemy się do babci całą rodziną ze względu na święto. Jutro, w sobotę i niedzielę będę musiała zajrzeć do książek, bo cały przyszły tydzień mamy zawalony kartkówkami i sprawdzianami. Jak zwykle z resztą przed wystawianiem ocen :<.


Tu macie fajny kawałek muzyczny, którego ostatnio słucham.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają