sobota, 25 sierpnia 2012

powrót do Wiesbaden 09.07.2012.-19.08.2012.

Hej :)
Tak jak już wcześniej pisałam na blogu - chcę Wam pokazać zdjęcia z wyjazdu do Niemiec. 
Wiesbaden jest pięknym i urokliwym miastem, do którego zjeżdża się wiele turystów. Nieraz w sklepach spotykałam Polaków. Zresztą bardzo miłych :) Fotek jest bardzo dużo, więc zamieszczę tylko kilka.





W tej kamienicy spędziliśmy nasze wczasy :).






















Te zdjęcia z kolei przedstawiają deptak, na którym najczęściej robiłyśmy zakupy. Jest pełen krętych uliczek i zakamarków. Roi się tu od kawiarenek, restauracji i sklepów.


















Kolejnym przystankiem jest (któryś) niedzielny wypad nad Ren. Byłam już tam parę razy, ale nigdy akurat w tym miejscu. Ono zupełnie nie przypominało Niemczech. Wyglądało jak nieduża miejscowość na jakiejś cieplutkiej wyspie :).















Jak wiecie, często chodziłam na basen. Było tam na prawdę bardzo fajnie. Miejsce to nazywa się "Jump For My Love" i jest efektem projektu niemieckiego artysty Ich Bin Kongu.  Spędzałyśmy tam wiele czasu.



I to już w sumie wszystko. Ten wyjazd mimo wszystko był udanym wyjazdem. Chętnie wrócę tam za rok ;). A no i moja siostra przesyła Wam całusy^^.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają