czwartek, 23 sierpnia 2012

nowy dzień !

Hejka !
Nowy dzień, nowe plany i nowe nadzieje. To moje motto. I właśnie według niego mam zamiar spędzić resztę wakacji i może resztę życia. Bardzo aktywnie. W ciągu ostatnich dni w domu spędzałam tylko noce. Ciągle mnie nie było. To mi się podoba ! Przecież tak rodzą się wspomnienia, miłości, uczucia. Przecież chyba nikt nie chciałby siedzieć w taką pogodę, w wakacje w domu przed komputerem.
Zaraz gdzieś wychodzę. Jeszcze nie wiem gdzie, ale gdzieś na pewno^^.

















2 komentarze:

  1. fajny bloog.

    jak masz czas to zajrzyj do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :) dopiero zaczynam, więc dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają