środa, 12 grudnia 2012

wyjątkowy dzień

12.12.12 roku o godzinie 12.12 (dokładnie na fizyce) pomyślałam życzenie. Niby małe, nic nieznaczące życzenie, ale dla mnie ważne. Niby zwykły, grudniowy dzień, a jednak wyjątkowy, bo już taka data się nie powtórzy. Już takiego dnia nigdy więcej nie przeżyję. Byłoby naprawdę fajnie, gdyby od dzisiaj coś się zmieniło, gdyby stało się coś wspaniałego i niesamowitego. I wiecie, co ? Ja w to wierzę. Od dzisiaj wszystko się zmieni na lepsze, dosłownie wszystko. Mimo tych wszystkich przesądów i tak dalej - wierzę w wyjątkowość tego dnia. Na dodatek jeszcze tylko 12 dni do świąt. Zbieg okoliczności ? Myślę, że nie. 
A Wy pomyśleliście życzenie ?

No i jeszcze gify. W sumie mam ich więcej, bo zaczęłam je robić przedwczoraj z nudów i przyznam się, że trochę mi się to spodobało ! :). (przepraszam za jakość)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają