wtorek, 18 grudnia 2012

koturny

Wczoraj rozpoczął się ostatni tydzień męczarni w szkole, w tym roku. Nie sądziłam, że wszystko tak szybko się potoczy. Pamiętam  że niedawno był 3 września i wszyscy grzecznie maszerowaliśmy na rozpoczęcie kolejnego roku nauki w gimnazjum. Cały czas wydaje mi się jakby to wszystko zdarzyło się wczoraj. Tymczasem niedługo kończy się pierwszy semestr. Oceny w sumie mogłyby być lepsze, ale nie jest źle. 
Nie mogę się doczekać już piątku. Dajcie mi go wreszcie ! *.*

Dziś chcę pokazać Wam koturny, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia :3. Są śliczne. Nie to co zwykłe, które można kupić w każdym sklepie obuwniczym. Mają idealną wysokość i (zazwyczaj) uroczy pasek wokół kostki. Jeśli go nie ma to po prostu kończą się na wysokości kostki. Większość ma mniej więcej ten sam fason, krój. Idealnie pasują do jeansów, jak i również do romantycznych sukienek^^. Ja zaprezentuję Wam niestety tylko czarne, ale występują także w innych kolorach i wzorach. Patrzcie !^^






 wow *.*

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają