środa, 20 lutego 2013

we are young/cover Little Mix

Po wczorajszym dniu spędzonym z dziewczynami, wieczorem postanowiłam usiąść spokojnie z dobrą książką i ciepłą czekoladą. Jednak spokój nie potrwał długo. Nie mogąc usiedzieć dłużej w miejscu postanowiłam pomalować sobie paznokcie. Chciałam zrobić coś oryginalnego, więc oprócz lakieru dołożyłam jeszcze naklejki, małe ozdóbki. Wyglądało całkiem fajnie i miałam nadzieję, że takie zostanie. Jednak po obudzeniu się dzisiaj rano bardzo się zdziwiłam. Cała zawartość, jaka znajdowała się na paznokciach po prostu odpadła. W kołdrze było pełno małych, świecących się dodatków. Myślałam, że zwariuję. Potem pozostało mi tylko pozbierać wszystko i uporządkować cały bałagan. Teraz jestem już pewna, że kolejnych ozdóbek szybko już nie wykorzystam ;).
Jutro nie ma mnie w Tomaszowie, więc napiszę dopiero w piątek :C. Kurde, ale ten czas szybko leci. Już końcówka ferii. Bardzo szybko zleciały :c. Niefajnie. Zdecydowanie przerwa zimowa powinna trwać trzy tygodnie.
Chciałabym jeszcze nawiązać do dzisiejszego coveru, który Wam dzisiaj pokażę. Little Mix to zespół składający się z czterech utalentowanych dziewczyn. Nie wiem o nich zbyt wiele i nie słucham w kółko ich piosenek. Jednak dwa ich utwory (w sumie jeden jest tylko coverem) wpadły mi w ucho. Chodzi o "Wings", które już wcześniej pokazywałam oraz o przeróbkę "We are young" Fun. Według mnie cover LM jest o wiele lepszy od oryginału :).


uwielbiam ..





xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają