czwartek, 7 lutego 2013

smacznego !

Zacznijmy od tego, że dziś życzę wszystkim smacznego. Jak zwykle w Tłusty Czwartek objadłam się pączkami :c jednak pociesza mnie fakt, że nie tylko ja. Pewnie teraz wszyscy siedzą przed komputerami z bolącymi brzuchami. Ale przecież jest tylko jeden taki dzień w roku i do następnego Tłustego Czwartku na pewno wszystko zdążymy zrzucić ;). 
Ja aktualnie siedzę sobie u dziadków, którzy nadal próbują wcisnąć we mnie jeszcze więcej słodkości^^. Jutro piątek i wreszcie dwa tygodnie wolnego. Nasze województwo ma w tym roku najpóźniej ferie. Według mnie są one dla wszystkich zasłużone. Nasza szkoła bardzo późno kończyła również semestr i każdy ciężko pracował żeby mieć jak najwyższą średnią. Moja jest całkiem dobra, ale nie jestem z niej zadowolona :c. Na koniec postaram się bardziej. Jutro dyskoteka i może potem do Marty czy coś ?





xoxo



2 komentarze:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają