środa, 13 lutego 2013

jutro Piotrków

Dzisiejszy dzień spędziłam (nie ukrywam) bardzo, bardzo leniwie. Cały czas oglądałam filmy albo włóczyłam się po domu nie mając nic do roboty. Poza tym, pogoda nie zachęcała do wyjścia na dwór. Na jutro na szczęście mam już plany. Wybieramy się z Martą do Piotrkowa. Mam parę rzeczy, które bardzo chciałabym kupić albo chociaż zobaczyć. Oprócz tego jutrzejszy wyjazd to chyba najlepszy sposób na zapomnienie o  Walentynkach. Ale oczywiście wszystkim zakochanym życzę cudownego czasu spędzonego ze sobą Jutro postaram się Wam złożyć jakieś bardziej zadowalające życzenia ;). Tymczasem wracam do oglądania PLL !









xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają