niedziela, 8 lipca 2012

wyjazd

Heeeloł:*
Wreszcie ! Długo wyczekiwany wyjazd jest już na prawdę blisko^^. Jutro wyjeżdżamy na noc do Niemiec. Podróż będzie bardzo długa, bo około 13 godzin. Mam nadzieję, że w samochodzie choć na chwilę przymknę oczy i zasnę. Oby. Po drodze przejeżdżamy przez jedno z moich ulubionych miast-Wrocław. W razie czego, gdybym zasnęła zawsze tacie karze się budzić, gdy tamtędy jedziemy, hahaha^^. Za granicą będę przez jakiś miesiąc, ale jak już mówiłam wcześniej jest tam internet, więc blog nadal będzie "sprawny". Tylko nie wiem co ze zdjęciami. Kompletnie nie potrafię opanować tamtego komputera.
W Niemczech byłam już parę razy. Jeździmy tam chyba co roku od czterech lat. Ale na prawdę warto. Inni ludzie, bardziej otwarci i na pewno bardziej uprzejmi. Mieszanka kultur. Poza tym w tym roku cieszę się jeszcze bardziej, bo trochę załapałam niemiecki, więc może się dogadam^^.
Zaczynamy pakowanie !










Jakieś zdjęcia sprzed trzech lat :)



1 komentarz:

  1. Udanego odpoczynku też często bywam w Niemczech głównie w Bawarii mam tam dwie siostry

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają