poniedziałek, 9 lipca 2012

już pół roku !

Hejo:*
Dziś wyjeżdżam. O 17.00 spotykam się z Martą żeby się pożegnać. Będę tęsknić ! Na szczęście istnieje coś takiego jak skype, hahahaha^^
Oprócz tego jakoś tak się złożyło, że dokładnie dziś, w dzień wyjazdu mija pełne pół roku odkąd założyłam bloga :). Nie żałuję tego ani żadnej chwili tu spędzonej. Dziękuję za 9898 wyświetleń, za 217 postów i 17 obserwatorów:*. Kiedy zakładałam tę stronę nie byłam pewna czy zostanę tu na tak długo. Sądziłam, że po miesiącu, góra dwóch mi się znudzi. Ale jest zupełnie inaczej ! Teraz jestem od bloggera totalnie uzależniona. Pewna koleżanka z klasy, która dowiedziała się o moim blogu przez przypadek w rozmowie, ode mnie, powiedziała "Kurde Klaudia, osoby, które czytają Twojego bloga wiedzą o Tobie więcej niż ja !". Tak dokładnie powiedziała. To dowód na to, że bloga traktuję bardzo poważnie i jest on dla mnie na prawdę bardzo ważny^^.




Kocham Was:*
Dziękuję za wszystko !



1 komentarz:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają