sobota, 5 stycznia 2013

nowy rok - nowe postanowienia

Może zacznę od tego, że jestem chora, kicham, kaszlę i leżę w łóżku od piątku. Także fajny weekend mam, nie ma co :). Przyznam, że trochę nudno mi bez szkoły. Jednak 3 dni bez kolegów, przyjaciół to dużo :C.

Jednak tematem dzisiejszego posta miały być noworoczne postanowienia. Mimo wszystko są one dla mnie bardzo ważne. Miło by było spojrzeć na ten post w sylwestra 2013/2014 i powiedzieć "tak, zrealizowałam to co zaplanowałam!". A że blog jest dla mnie formą "osobistego pamiętnika" chcę umieścić w nim wszystkie nowe postanowienia.

* Chcę i mam zamiar częściej pisać na blogu ! Wiem, że pisałam że posty będą pojawiały się rzadziej i że jest to spowodowane masą nauki, ale brakuje mi tego codziennego pisania i dzielenia się z Wami (mimo wszystko dla mnie) czymś ważnym.

* Schudnąć ! Teraz, zaraz, już ! Mam dosyć swojego wyglądu. Mniej słodyczy, więcej zdrowego jedzenia :) Poprzednia (miesięczna) dieta dała efekt, ale niewielki :C.

* Być dobrą, miłą, pomocną córką, uczennicą i przyjaciółką. Wiem, że popełniłam w życiu wiele błędów, ale każdemu należy się druga szansa :)

* Mieć lepsze oceny ! Trochę z tymi moimi ocenami kiepsko:). W tamtym roku był czerwony pasek, a teraz to nawet nie wiem czy będę miała 4,5. Damy radę !:)

* Nie przejmować się ludźmi, którzy mają mnie w dupie :). Od zawsze byłam taka, że brałam sobie wszystko do serca. Od 2013 roku koniec z tym. Nie będę się przejmowała ludźmi, którzy mają mnie gdzieś. To już postanowione !

* Dobrze się bawić ! Od dziś krótko i na temat - dobra zabawa to podstawa :). Chcę wykorzystać każdy dzień jak najlepiej, bo wiem, że takich chwil nigdy więcej nie przeżyję.

To chyba na tyle :).







2 komentarze:

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają