niedziela, 31 marca 2013

WIELKANOC

Przez ostatni czas nie pisałam na blogu, ale było to spowodowane porządkami nie tylko wielkanocnymi, ale również i wiosennymi. Nie wiem jak wy, ale ja nastawiałam się na ciepłe, przyjemne i słoneczne dni w trakcie Wielkanocy, jak i w późniejszym terminie. Niestety pogoda nas zaskoczyła i to bardzo. Na dodatek okazuje się, że taki stan utrzyma się jeszcze przez jakiś czas. Już nawet w Boże Narodzenie było cieplej, milej i mniej śniegu. Pozostaje nam nadzieja na to, że jak najszybciej zawita do nas wiosna :).
Ahh .. no i pozostaje mi tylko złożyć moim czytelnikom najserdeczniejsze życzenia wielkanocne. Zdrowych, spokojnych, spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół Świąt Wielkiej Nocy. Niech Wasze szczęście nigdy Was nie opuszcza, niech spełniają się Wasze najskrytsze marzenia. Oprócz tego życzę Wam codziennego uśmiechu na twarzy, mimo nieciekawej pogody za oknem, pogody ducha na co dzień w Was samych oraz żebyście zawsze w trudnych chwilach mogli liczyć na najbliższych, bo to podstawa :*.
A jutro Lany Poniedziałek ! Napełniliście już pistolety wodą ? Bo ja tak ! hahah













xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają