czwartek, 21 marca 2013

inspirations

Witam was po długiej przerwie. Jednym z moich postanowień noworocznych było częstsze pisanie na blogu. Wiem - zaniedbałam to, ale się poprawię. Nie pisałam z powodu braku czasu, dużej ilości nauki, poza tym doszły do tego sprawy rodzinne i tak dalej. Trochę czasu zajęło mi zebranie się na napisanie tego postu, bo ostatnio nie było łatwo, ale przecież każdy z nas miał już kiedyś pod górkę. Problemy pojawiają się i znikają. Trzeba je po prostu rozwiązać. Nie znam innej metody :).
Wiele osób pytało się mnie ostatnio na ask'u  czy nie potrzebuję osoby, konkretnie chłopaka, czy tęsknie za kimś, czy mi kogoś brakuje. Prawda jest taka, że w ostatnim czasie straciłam parę bliskich mi osób, nie ukrywam, że bardzo za nimi tęsknię i żałuję że one się tak zmieniły, są zupełnie inne, ale to nie moja wina i nic na to nie poradzę. Jeśli chodzi o najbliższych .. Sądzę, że na razie dobrze jest, tak jak jest. Raczej na razie nie chcę nic zmieniać. Mam wspaniałych przyjaciół, rodzinę, znajomych. Nikogo mi chyba nie brakuje. Chłopak ? Kiedyś przyjdzie na niego czas. Pospiech nie ma sensu. Chcę żeby to przyszło samo :). Podsumowując nie chcę zmian, chcę żeby zostało tak jak jest. Poza tym chyba z natury jestem osobą, która nie lubi zmian ;).
Teraz zostawiam Was ze zdjęciami, które ostatnio przeglądałam i muzyką, jakiej ostatnio słucham. /inspiracje/ (sporo Was ominęło, haha)


PHOTOS











































































 


MUSIC

























xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz czytam i na każdy odpowiadam. Za wszystkie wpisy bardzo dziękuję :).

Osoby, które czytają